YHDISTYKSEMME HALLITUS

Yhdistyksellämme on 6-jäseninen hallitus ( puheenjohtaja, 6 varsinaista jäsentä ja 2 varajäsentä). Vastaamme yhdistyksemme toiminnan ideoinnista ja suunnittelusta sekä käytännön järjestelyistä. Hallituksen jäsenten lisäksi myös muut vapaaehtoiset ovat lämpimästi tervetulleita mukaan, sillä tapahtumissamme ja muussa toiminnassa on tarvetta tekeville käsille.

Hallituksen jäsenenä voit päästä esimerkiksi järjestämään tapahtumia, hoitamaan viestintää ym. Hallituksen jäsenet valitaan vuosittain pidettävässä yhdistyksemme kokouksessa. Ota meihin yhteyttä, jos olet kiinnostunut ja haluaisit kuulla asiasta tarkemmin.

Hallituksen kokoonpano v. 2023

Puheenjohtaja ja rahastonhoitaja Kati Ukkonen, 0440170089, kati74.ukkonen@gmail.com           Karppalantie 5 51520 Hiirola

Minna Kosonen, varapuh.joht. ,  0405284559,  minna.kosonen@gmail.com

Birgit Davitsainen, sihteeri,  0503477463, mikkelin.keliakiayhdistys@gmail.com

Eija Haikarainen, 0405368558, eija1haikarainen@gmail.com

Ilkka Liukkonen,  050 5277 620,  ilkka.liukko@gmail.com

Minna Pellinen, minnapellinen@gmail.com

Pirkko Willberg, 040 504 6746, pirkkowil1@luukku.com

Marja Tikkanen, varajäsen 0503632541, mtikkane@surffi.fi

Heli Himanen, varajäsen, 0503721571, heliajakainen@hotmail.com

Saara Cajan, toiminnantarkastaja, 0503381441, saara .cajan@outlook.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Keliakialiitto

Mikkelin seudun keliakiayhdistys on yksi kolmestakymmenestä Keliakialiiton paikallisyhdistyksestä. Keliakialiitto on keliakiayhdistyksen katto-organisaatio. Keliakiaa sairastavat kuuluvat jäseninä paikallisiin keliakiayhdistyksiin, joissa on jo yli 21 000 jäsentä.

Keliakialiiton toimisto

Hammareninkatu 7 33100 Tampere

Liiton internet-sivut: www.keliakialiitto.fi

p. (03) 2541 300 info@keliakialiitto.fi