YHDISTYKSEMME HALLITUS

Yhdistyksellämme on 6-jäseninen hallitus ( puheenjohtaja, 6 varsinaista jäsentä ja 2 varajäsentä). Vastaamme yhdistyksemme toiminnan ideoinnista ja suunnittelusta sekä käytännön järjestelyistä. Hallituksen jäsenten lisäksi myös muut vapaaehtoiset ovat lämpimästi tervetulleita mukaan, sillä tapahtumissamme ja muussa toiminnassa on tarvetta tekeville käsille.

Hallituksen jäsenenä voit päästä esimerkiksi järjestämään tapahtumia, hoitamaan viestintää ym. Hallituksen jäsenet valitaan vuosittain pidettävässä yhdistyksemme kokouksessa. Ota meihin yhteyttä, jos olet kiinnostunut ja haluaisit kuulla asiasta tarkemmin.

Hallituksen kokoonpano v. 2024

Puheenjohtaja Minna Komppa p.050 561 7942

Varapj. /sihteeri  Minna Kosonen, mikkelin.keliakiayhdistys@gmail.com

Rahastonhoitaja Virpi Takuuniemi

Pirkko Willberg

Ilkka Liukkonen

Pirjo Ålander

Eija Haikarainen

Varajäsenet:

Marja Tikkanen

Jorma Himanen

Keliakialiitto

Mikkelin seudun keliakiayhdistys on yksi kolmestakymmenestä Keliakialiiton paikallisyhdistyksestä. Keliakialiitto on keliakiayhdistyksen katto-organisaatio. Keliakiaa sairastavat kuuluvat jäseninä paikallisiin keliakiayhdistyksiin, joissa on jo yli 21 000 jäsentä.

Keliakialiiton toimisto

Hammareninkatu 7 33100 Tampere

Liiton internet-sivut: www.keliakialiitto.fi

p. (03) 2541 300 info@keliakialiitto.fi